poniedziałek, 22 maja 2017

Denko kosmetyczne maj


Cześć, 
Uznałam, że pokażę Wam dzisiaj najlepszy test kosmetyków, bo co może być bardziej miarodajne niż ocena produktu, który się już zużyło. Zapraszam na denko.










Na pierwszy ogień idą jedne z moich ulubionych perfum. Naprawdę lubię ten zapach jest słodki intensywny i długo się utrzymuje czyli Avon Luck. Bardzo fajne na zimę, w lato mogą dusić. 


Kolejny produkt od Avon to dwie maseczki, powiem szczerze, że nie zauważyłam żadnego działania po ich użyciu. Niestety przez to ich też nie zużyłam. Wyrzucam je, bo i tak są po terminie. Myślę, ze jak ktoś lubi robić sobie maseczki z samego relaksu to będą ok, ale nie oczekujcie czegoś więcej.



Suchy szampon, to moje już chyba z 5 opakowanie. Robi to co ma robić, ładnie pachnie wiśniami takimi kosmetycznymi. Myślę, że jest trochę za drogi ale i tak go kupuje, bo ratuje mnie z kryzysowych sytuacji, albo z lenistwa. 



Tonik ze Starej Mydlarni. Oczekiwałam wiele, skończyło się jak zwykle na obietnicach. Strasznie śmierdzi alkoholem. Mimo tego, że nie wysuszał ani nic to też nie redukował jakoś niedoskonałości. Przemywałam nim rano twarz by zmyć krem i zanieczyszczenia po nocy i w tej roli spisywał się bardzo dobrze. Jeżeli mogę polecić jakiś tonik ze starej mydlarni to moim ulubionym jest tonik oczarowy, bardzo dobry produkt. 



Olejek Marula. Fajnie nawilżał, był wygodny w używaniu, bo oleje można używać pod oczy włosy itp. Niestety ze względu na oleistą formułę wylewał się z opakowania. Ehhh...dlatego nie lubię olejów wylewa się to dziadostwo na zewnątrz, a zaś pipety odpadają. Zdecydowanie wolę kupić krem z zawartością olejów niż się z tym babrać. 


Mój ukochany płyn do demakijażu. Ubolewam, że się skończył. Bardzo fajny, szybko zmywa, nie podrażnia, nie zostawia aż tak tłustej warstwy. Serdecznie go wam polecam.


I ostatni będzie zmywacz do paznokci. Kupiłam go przez pomyłkę, bo chciałam ten z acetonem, a wzięłam bez. Powiem wam, że nie było tragedii rozpuszczał fajnie lakier i nie śmierdzi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Michalina Zawalska , Blogger