piątek, 16 czerwca 2017

Makijaż dla opadającej powieki i opadającego kącika oka.

    
Cześć. 

Opadająca powieka, temat trudny, ale nie na tyle byśmy sobie z nim nie poradziły. 
Wiele z nas także ja posiadamy opadające powieki lub opadający zewnętrzny kącik oka, przez co nasze spojrzenie wydaje się smutne, gdy dochodzi do tego zmęczenie wcale nie jest za fajne. Dzisiaj pokażę Wam sposób jak uzyskać tzw śmiejące się oko.  Najprostszym sposobem nie wymagającym umiejętności jest nie pomalowanie powieki wcale, a jedynie pomalowanie rzęs i nałożenie intensywnej pomadki:)
                                                                 Zapraszam!











Opadająca powieka, czyli jaka ?


Tak  prezentuje się opadająca powieka w stopniu dość średnim, spotyka się nawet przypadki gdy obszar nieruchomej powieki dotyka linię rzęs, a ruchoma powieka całkowicie się chowa i nie jest widoczna. 

Przy standardowym rysowaniu kreski, cieniowaniu, nasz makijaż się schowa gdy tylko otworzymy oczy co niestety je zniekształci. 


więc jak sobie poradzić ? 

W bardzo prosty sposób! Prezentuję Wam ściągę w jaki sposób możemy ujarzmić opadającą powieką lub opadający kącik. Jak zawsze możecie sobie ją pobrać wgrać na telefon i korzystać podczas makijażu :)




PRZESUNIĘCIE ZAŁAMANIA POWIEKI DO GÓRY

Polega to na tym, że podczas tradycyjnego podkreślania załamania oka uwydatniamy jego kształt, 
od czego posiadaczki opadającej powieki uciekają, bo raz, że to się zaraz schowa gdy otworzymy oczy, a dwa, że jeszcze bardziej uwydatnimy to opadanie. 

Dlatego ważne jest to by to załamanie delikatnie przesunąć do góry tak by znajdowało się już na obszarze powieki nieruchomej.

WYSOKO ZAZNACZONY KĄCIK OKA 

Zewnętrzny kącik oka to najczęstszy winowajca naszego smutnego spojrzenia. 
Dlatego my musimy potraktować dziada jednym kolorem. Całe to opadanie musimy zamalować zdecydowanie ciemniejszym kolorem i rozetrzeć aż nieco ponad początek nieruchomej powieki. 
Dzięki temu zabiegowi tak jakby zamalujemy to pomarszczenie, a fakt, że będzie to jedyny kolor w tym obszarze sprawi, że ukryjemy marszczenia powieki. 

ZŁĄCZENIE GÓRNEJ POWIEKI Z DOLNĄ 

Ten zabieg ma na celu dodać spójności całemu makijażu dzięki czemu ten kącik nie będzie przykuwał uwagi osoby, która będzie się na nas patrzyła. 

ELEMENT ODWRÓCENIA UWAGI OD ZEWNĘTRZNEGO KĄCIKA

Dlatego lubię świecidełka. 

Kiedy nałożymy w wewnętrzny kącik, na środek powieki coś odbijającego światło przyciągniemy wzrok osoby, która się na nas patrzy, będzie myślała jak to fajnie świeci, jak się błyszczy, jaki ma fajny kolor. Możecie nawet do połowy powieki narysować brokatową kreskę eyelinerem to też przykuje uwagę do wewnętrznej części oka, a na tym nam zależy.



Krok po kroku




Specjalnie zostawiłam nieroztarte cienie do końca by pokazać wszystkie elementy osobno


A tak prezentuje się makijaż w całości




Jeżeli chociaż troszeczkę pomogłam Wam z opadającą powieką to dajcie znać w komentarzach.

6 komentarzy:

  1. Bardzo przydatne rady! Ja chyba mam taka powiekę, ale lekko opadającą, bez mocnych załamań. A kolor szminki - cudny i soczysty! 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) to w sumie szczęściara jesteś ;) najtrudniej maluje się kreskę, ale mój sposób zdradzę za tydzień ;) a szminka to Golden Rose ;)

      Usuń
    2. ja mam mocno opadającą powiekę. Będzie mnie chyba czekał zabieg...

      Usuń
    3. Ojej ;( trzymam kciuki, że wszystko pójdzie dobrze i szybko wrócisz do zdrowia ;)

      Usuń
  2. Świetnie wykonany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Michalina Zawalska , Blogger